Putty na kwaśnym podkładzie


Putty na kwaśnym podkładzie

Istnieje takie angielskie słowo primer (prim: first, primary, primary). Te dwie gleby są pierwszorzędne. Są nawet wielki Vat ville to nazywa podkłady środki, ale słowo „ziemia” jest również w jm Nimo, ponieważ są zadowoleni tion funkcje gleby. Akrylowy podkład wypełniający, na przykład, nazywany jest wypełniaczem (wypełniaczem) i nie jest podłożem pierwotnym.


Putty na kwaśnym podkładzie

Spośród wszystkich istniejących materiałów do naprawy samochodów, prawdopodobnie najbardziej podejrzana jest szpachla. Niektórzy mechanicy uważają, że jest to najpewniejszy sposób na pokrycie zardzewiałych miejsc, i umieścili go tam niemal jak łopatę. Czy widziałeś, jak kawałki odlatują? Odczuł awersję do shpaklevke? Jednak nie ma w tym produkcie nic złego, jeśli używasz go prawidłowo i zgodnie z przeznaczeniem.


Putty na kwaśnym podkładzie

Jakość malowania samochodu zależy od stopnia ochrony przed korozją. Jednak malowanie kolorami jest warstwą wykończeniową stosowaną do podłoża. Pierwsza warstwa gleby zostaje przyłożona do ramy samej maszyny i jest podstawowym etapem przetwarzania. To jest opatrunek lub podkład kwasowy. Używając go można uniknąć spawania.


Putty na kwaśnym podkładzie

Kwasowy podkład jest podkładem o bardzo wysokiej jakości z bazą poliwinylobutylenową, aby chronić ciało samochodu przed korozją. Podstawowy podkład należy wymieszać ze specjalnym aktywatorem. Czas schnięcia - 10 min. Powłoka niezawodnie chroni metal przed solą i wodą. Powyżej można nałożyć dowolne materiały dwuskładnikowe.


Podczas malowania produktów z metali żelaznych lub nieżelaznych (aluminium i cynk) są niezbędne podstawowej roli, ponieważ grunt akrylowy nie ma wystarczającej adhezji do odsłoniętych metalowych powierzchniach, a tym bardziej nie zapewniają skuteczną ochronę przed korozją. Gleby pierwotne są kwas (synonim: reaktywny, fosforanowanie, trawi) oraz starterów epoksydowych.


Komentarze