Istnieje takie angielskie słowo primer (prim: first, primary, primary). Te dwie gleby są pierwszorzędne. Są nawet wielki Vat ville to nazywa podkłady środki, ale słowo „ziemia” jest również w jm Nimo, ponieważ są zadowoleni tion funkcje gleby. Akrylowy podkład wypełniający, na przykład, nazywany jest wypełniaczem (wypełniaczem) i nie jest podłożem pierwotnym.
Spośród wszystkich istniejących materiałów do naprawy samochodów, prawdopodobnie najbardziej podejrzana jest szpachla. Niektórzy mechanicy uważają, że jest to najpewniejszy sposób na pokrycie zardzewiałych miejsc, i umieścili go tam niemal jak łopatę. Czy widziałeś, jak kawałki odlatują? Odczuł awersję do shpaklevke? Jednak nie ma w tym produkcie nic złego, jeśli używasz go prawidłowo i zgodnie z przeznaczeniem.
Jakość malowania samochodu zależy od stopnia ochrony przed korozją. Jednak malowanie kolorami jest warstwą wykończeniową stosowaną do podłoża. Pierwsza warstwa gleby zostaje przyłożona do ramy samej maszyny i jest podstawowym etapem przetwarzania. To jest opatrunek lub podkład kwasowy. Używając go można uniknąć spawania.
Kwasowy podkład jest podkładem o bardzo wysokiej jakości z bazą poliwinylobutylenową, aby chronić ciało samochodu przed korozją. Podstawowy podkład należy wymieszać ze specjalnym aktywatorem. Czas schnięcia - 10 min. Powłoka niezawodnie chroni metal przed solą i wodą. Powyżej można nałożyć dowolne materiały dwuskładnikowe.
Podczas malowania produktów z metali żelaznych lub nieżelaznych (aluminium i cynk) są niezbędne podstawowej roli, ponieważ grunt akrylowy nie ma wystarczającej adhezji do odsłoniętych metalowych powierzchniach, a tym bardziej nie zapewniają skuteczną ochronę przed korozją. Gleby pierwotne są kwas (synonim: reaktywny, fosforanowanie, trawi) oraz starterów epoksydowych.
Komentarze
Prześlij komentarz