Biznesplan na płatny parking


Biznesplan na płatny parking

Potrzebujesz biznesplanu na parking? Przyszedłeś pod właściwy adres, ponieważ istnieje dokument, który pozwoli ci obliczyć wszystkie zalety wdrożenia tego komercyjnego przedsiębiorstwa. Samochody z roku na rok stają się coraz bardziej popularne, rośnie flota samochodów zagranicznych, kupują ludzie i samochody krajowe. A cały ten transport wymaga parkingów, parkingu, a właściciele chcą, aby ich pojazd był pod bezpieczną ochroną.


Biznesplan na płatny parking

Liczba samochodów, mimo przeciążenia, zwiększa się co roku. Dlatego otwarcie nowoczesnego parkingu transportu będą istotne i dochodowy biznes. Przed zainwestować w tego typu działalności, konieczne jest obliczenie biznesplan parking. Ten projekt będzie rozpatrywany przez budowę nowego parkingu dla 100 samochodów, przeznaczonych dla segmentu mid-cenowym.


Biznesplan na płatny parking

Najprostszym legalnym sposobem zapewnienia sobie parkingu dla kilku samochodów jest zawarcie umowy z państwowym przedsiębiorstwem zbiorowym Usługa miejska płatnego parkowania (GSPP). To ta organizacja zarządza i obsługuje miejskie parkingi. To samo, parking kosztuje dla kierowców 40-100 rubli za godzinę. Lista parkingów i ich lokalizacja zostały zatwierdzone przez pierwszego zastępcę mera Moskwy.


Biznesplan na płatny parking

Kwestia transportu - rozwijająca się w załamanie transportu - jest bardzo dotkliwa w każdym większym mieście. Niemniej jednak w Moskwie i Petersburgu jest niewiele prywatnych parkingów komercyjnych: trudno jest znaleźć klientów, którzy są gotowi zapłacić za to, co mogą dostać za darmo. Jednak nowa polityka władz miejskich, który zakazuje bezpłatny parking na ulicy, może przyczynić się do rozwoju parkingu handlowego, dyrektora Instytutu Gospodarki i Polityki Transportowej Transportu Wyższej Szkoły Ekonomii Michaiła Blinkin.


Biznesplan na płatny parking
Cool Idea

Транспортный вопрос — перерастающий в транспортный коллапс — очень остро стоит в любом крупном городе. Тем не менее частных коммерческих парковок в Москве и Санкт-Петербурге немного: сложно найти клиентов, готовых платить за то, что можно получить бесплатно. Однако новая политика городских властей, запрещающая бесплатную парковку на улицах, может поспособствовать развитию коммерческих паркингов, считает директор Института экономики транспорта и транспортной политики Высшей школы экономики Михаил Блинкин.


Na ulicach miast korki stały się znanym fenomenem i bardzo często, a to ze względu na wzrost pojazdów. Jakie są tylko urządzenia nie pojawiają się na drogach: małych i dużych, wysokich i niskich, i nie jest bardzo kosztowne i wymagają one nie tylko dobre pokrycie asfaltem, ale miejsce, gdzie można go umieścić, idąc do pracy lub powrót do domu.


Komentarze